Monday 19 October 2015

Ponedeljak jedne domaćice19\10\2015

Oblačan je i tmuran dan. Meni ne smeta. Volim kišu, volim kada me vreme opominje: "uspori malo". Vikend je prošao u jurnavi, uglavnom po kući. Stičem utisak da po ceo dan ništa drugo ne radim osim kuvanja, spremanja i hranjenja. Mašina je radila kao luda, Elpida je pomogla u prostiranju veša, moram reći da je prilično vešta. Učile smo pravopis, vežbale matematiku, igrale se i pričale. Eleni je čistila svoju sobu, onda joj je došao drug iz odeljenja, i kao po običaju pored učenja i interneta, bavila se svojom knjigom o piratima (rešila je da bude pisac, da vidimo koliko će to da traje). Ja sam radila uobičajene poslove: ribala kupatilo nakon čega je cela kuća smrdela na sredstvo za čišćenje (moja greška), kuvala divnu kremastu čorbu od pirinča i piletine, pravila kašice za bebu, jedan deo zamrzla, hranila, presvlačila, usput čistila, prala sudove, peglala. Tako ti prođe dan. Ja i Elpida smo mesile brzi čokoladni kolač za koji sam odokativno smutila glazuru, nekoliko parčeta sam dala komšiki, a većinu dela smo već smazali. To je jedan od onih kolača koji se brzo pravi i brzo jede.





Tata se vratio sa  dvodnevnog dežurstva, spasao  jedno 2-3 života, znači "sitnice", spavao, odmarao, jeo hot-dog sa decom. Stalno nešto moraju da jedu, sudovi su konstantno u sudoperi, a pitam se samo kako se ovaj naš frižider još uvek nije pokvario od silnog i stalnog otvaranja i zatvaranja: čas jogurtići, čas tost, čas krema karamel, uvek nešto. Propast!  Nikolaos je jeo batat (slatki krompir) sa junetinom, takođe sam mu malo batata pomešala sa kruškicom. Jesam li vam rekla da su mu krenula ova donja zubića! Jeeeeeee!

 Isprva nije bio oduševljen, onda sam ponovo pokušala idućeg dana i pojeo je (skoro) sve u slast. Probao je cottage cheese (sveži mladi sir) koji je jeo sa malo hleba. Naručila sam i jednu ogromnu tikvu od poznanika, tako da ćemo svi porodično, uključujući i bebu, uživati u toj poslastici. Ukus tikve me podseća na mog tatu. On voli da je ispeče, a onda preko drmne šlag i tako je jede.



Vreme: Tmurno, oblačno, ali prilično toplo. Predlaže dremanje, gledanje filmova i odmaranje. Znači, nema ništa od toga.


Šta me danas usrećuje: Činjenica da su deca u školi i da napokon mogu nekoliko sati da predahnem i to da imam ručak koji ću danas samo podgrejati. Usrećuje me kada legnemo na trosed, kada ga naslonim na sebe, okružim ga igračkama, i tako uživamo dok neko njesra gledamo na TV-u. Usrećuje me kafa, pisanje bloga, planiranje obroka, moja svakodnevica.



Danas gledam: Nadam se da ćemo naći vremena da odgledamo epizodu-dve Downton Abbey. U međuvremenu, uživam u vlogovima i youtube kanalu Laure Calder. Ovo mi je posebno lepo...podseća me na kuhinju moje drugarice Masajo koja je danas vlasnica jako uspešnog restorana "Momoka" u Parizu. Ona je u ovako maloj kuhinji kreirala svoja jela za restoran, a mi smo bili njeni srećni zamorčići. Good times, good times...




Današnji jelovnik: Kremasta čorba od pirinča i piletine. Originalni recept traži divlji pirinač koji se našoj deci ne sviđa, a pored toga, jako je skup(lji).

Poslovi za danas: Prašina i usisavanje dok se deca ne vrate iz škole, ručak, domaći, svakodnevne obaveze.

Novi recepti koje bih volela da probam: Za ovu nedelju sam već isplanirala obroke, ali čim  se dočepam tikve želim da probam ovo i ovo. Kada budem imala dosta vremena probaću ovo. Dosta o hrani!

Kada pogledam oko sebe: Evo, prepisujem moje razmišljanje koje sam postovala ovog vikenda na facebook stranici bloga:    
naš mali haos...trudim se da mi ne stoji na putu ka uživanju u običnosti našeg života...da li je moguće postići apsolutni red i organizovanost dok jedno dete radi domaći na trpezarijskom stolu,dok me stalno nešto zapitkuje i nabija list papira u lice dok sečem luk za današnje jelo? da li je moguće ne saplitati se o njihove torbe za trening, knjige za klavir, bojice i olovke, tijare i cipelice za ples? svaki ugao našeg doma je ispunjen njihovim željama, potrebama, talentima i igrama. da li ću se ikada osloboditi mrvica od keksića, korica od oljuštenih jabuka i krušaka, šerpica i činijica sa kašicama, supicama, sutlijašima i ostacima od obilnog ručka? i dok pokušavam da se ne obazirem na tragove današnjeg dana, dok ih obilazim, pokrivam i proveravam da li dišu dok spavaju (nadam se da to rade i druge mame, zaista) nemoguće mi je zamisliti sebe da radim nešto drugo u ovom trenutku. ovaj naš haos je blagoslov, ostvarenje sna..svaka mrvica, svaka štrokica, svaki trag koji ostave za sobom dok rastu brzinom svetlosti pred mojim očima...sve je to za mene dar...

Čemu se radujem: Radujem se slobodnim danima koje će ove nedelje imati moj muž, radujem se školskim fotografijama (danas dolazi fotograf, pa smo se jutros malo doterale za slikanje), radujem se predstojećim praznicima.

Šta sam naučila u poslednje vreme: Shvatila sam da se mnogo žalim. Moram da prestanem sa tim. Volela bih da to doživim kao izazov i pokušam da se ne žalim makar ove nedelje. Izazivam sebe! Pokušaću.

Inspirativna fotka dana: Reči su suvišne...



Lepu i uspešnu radnu nedelju vam želite. Ne zaboravite da uspeh ne leži samo u novcu i materijalnim dostignućima, uspeh je uživati u malim stvarima.

5 comments:

  1. Tvoj kolacic ima fil koji ovaj sa recepta nema :D, puding mozda? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mozes staviti puding bez problema. ja sam onako od oka stavila u šerpicu puter (može i margarin), kakao, šećer, slatku pavlaku, zagrejala i prelila preko ohlađenog kolača. možeš izmutiti šlag, možeš mu dodati kakao i malo šećera u prahu, a šlag takođe može ostati beo. možeš raditi šta god poželiš.

      Delete
  2. Divni ste...Sretna sam sto ste opet tu. Poljubac za klince. Puno pozdrava iz Crne Gore..

    ReplyDelete
  3. Suočavate li se s poteškoćama u svom bračnom domu? kontaktirajte dr. Ajayija danas za trajno rješenje, nemojte se sramiti podijeliti svoje probleme jer zajednički problem je već na pola riješen, stoga vas pozivam da kontaktirate dr. Ajayija duhovnog čovjeka na Whatsapp / Viber: +2347084887094 Pomogao mi je da vratim svoj muža nakon 9 mjeseci razdvojenosti, upoznala sam ga preko svog rođaka da je pomogao da dobije vlastitu bebu nakon 12 godina braka bez djeteta, rekla je da je dr. Ajayi dao biljni lijek koji joj je pomogao da zatrudni i ona donijeti na zemlju zdravog dječaka. Ako se suočavate s bilo kojim izazovom u životu, duhovnom ili tjelesnom, i želite brzo rješenje, dr. Ajayi je vaša posljednja stanica. također možete poslati e-mail: drajayi1990@gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails