Wednesday 18 September 2013

Kolač od jabuka bez frke

Neću mnogo da razglabam. Ovo je bez konkurencije po meni najlepši kolač od jabuka, jednostavno zbog toga što je to jedini kolač od jabuka koji  moja deca jedu.  Drugi razlog što ga tako volim(o) je lakoća kojom se sprema. Ja sam malo lenja kada su u pitanju komplikacije u kuvanju. Ako nešto može brzo da se spremi, a da pritom bude ukusno i zdravo, onda sam ja prva u redu da probam jedan takav recept. Minimalan trud-maksimalno zadovoljstvo, kako kaže moja omiljena Najdžela Loson. Nemojte me samo terati da mutim 8 belanaca, da meljem pola kilograma oraha i da kuvam pudinge i raznorazne kremove. Ne, ja to ne mogu, ja to neću. Ovaj kolač je "hlebast" (kakvo iznenađenje!), savršen je za užinu za školu ili posle škole. Molim vas, napravite ga. Nećete zažaliti. Poslužite ga drugaricama  uz neki lepi čaj, možda čak i uz kafu...sa mlekom. Upozoravam vas da nije preterano sladak.

Kolač od jabuke


2 šolje crvenih, slatkih i neoljuštenih jabuka isečenih na kocke (ne preporučujem delišes crvene jabuke, bolje ide polu-kisele jabuke, vidi sliku)



2 i po šolje integralnog brašna
 1 supena kašika praška za pecivo
2 kašičice cimeta
1/2 šolje tamnog Muskovado šećera ili žutog šećera
1/2 kašičice soli
2 jaja
1 šolja jogurta
1/4 šolje istopljenog, a zatim prohlađenog putera
3 kašike šećera za posipanje

Postupak:

Zagrejte rernu na 200 stepeni C. Pripremite četvrtasti pleh veličine 23x23 ili manji okrugli pleg (prečnika 23 cm) ili pleh za tart, koji ćete premazati puterom i pobrašniti.

Pomešajte brašno, prašak za pecivo, cimet, so i šećer. Umutite jaja sa jogurtom i dodajte ohlađeni puter. Dodajte tu smesu u brašno i polako promešajte. Nemojte mnogo mešati. Dodajte u testo jabuke koje ste isekli na kockice. Kašikom rasporedite smesu (biće gusta) po plehu, pospite je šećerom (one 3 kašike) i pecite oko 20-25 minuta. Ja ponekad dodam i malo krupno seckanih oraha.


 (ovde je ovaj kolač od jabuka deo naših užina za školu, a za više ideja kliknite ovde)


 (source)

4 comments:

  1. Mislim, Doro, of kors, da ću isprobati. :) A onda se verovatno i navući pa ga praviti svake sedmice, kao i one prethodne što sam... :D Pozdravak!

    ReplyDelete
  2. Ovo sjajno izgleda. Odma' idem da pravim.
    Bisous

    ReplyDelete
  3. Koliko je to jabuka otprilike?
    hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1 osrednja jabuka sečena na kockice uglavnom napuni jednu šolju. Možete staviti i više jabuka, nije problem. Nema na čemu.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails