Sunday 28 July 2013

U kući gospođe Niki

Mama moje drugarice Sule, gospođa Niki nije htela da se slika. Kaže da je isuviše stara za te stvari. Međutim, dozvolila mi je da slikuckam u njenoj kući i isprobavam razne opcije na aparatu. Pored toga, lepo nas je ugostila. Mi, naša deca, muževi, ukusna, domaća hrana. Malo, skromno domaćinstvo sa nekim starinskim šmekom, baš onako kako volim. Opredelila sam se za efekat koji pruža iluziju starih, požutelih fotografija, hm, nisam sigurna da sam baš u tome uspela, ali svejedno sam rešila da podelim sa vama nekoliko fotkica. Nisam neki fotograf, ali mislim da ću vremenom naučiti caku-dve.





 (rezanci koji se suše na stolu)

(moja drugarica Sula)

2 comments:

  1. Ajme, takvi interijeri, sa tim "bakinim" deteljima su moj san... Mastam o kucici na selu, oko nje sve puno drveca i cvijeca, a unutra starinske dekoracije, retro namjestaj, tako nesto slicno kao kod Sule i Niki :)...
    Krasne fotke!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails