Thursday 1 July 2010

Današnja inspiracija- cveće!


Već sam u jednom od ranijih postova pomenula moj omiljeni časopis "Easy Living" koji mi je promenio život. OK, ne drastično, ali probudilo je u meni novo interesovanje, a to je dizajn enterijera. Shvatila sam da nije potrebno novo novca da bi se životni prostor sredio sa ukusom i dušom, bitan je lični pečat i po svaku cena treba izbegavati izgled "salona nameštaja" kakav imaju većina kuća i stanova. Naravno, naš stan je delimično bio sređen pre nego što sam krenula da istražujem i učim na tu temu,a ono što najviše frustrira je činjenica da nisam u potpunosti upoznala svoj ukus i želje. Kao rezultat toga je mašina za šivenje koju još uvek nisam sama upotrebila za silne, zamišljene projekte o cvetnim zavesama, pokrivačima sa motivima ružinih pupoljaka, jastučnicama sa cvetnim vezom, koje sam htela da započnem. Živeći u maloj sredini u kojoj nema mnogo toga lepog da se nađe i sa nedostatkom novca da priuštim sebi divote koje mogu da se naruče na netu, pomislih da šivenje i prerađivanje starog može da bude veoma korisno. Do sada, nisam ostvarila tu ideju i pored sve podrške, ali nedostatku samopouzdanja. Danas sam rešila da je to jedna od mnogih stvari na kojoj ću poraditi u skoroj budućnosti.

Kakve sve to veze ima sa cvećem? Nekoliko stranica mog omiljenog časopisa su bile posvećene Christini Strutt koja je otvorila vrata svog prelepog doma u Engleskoj. Hrabra i kreativna žena koja je osnovala svoju firmu Cabbages & Roses specijalizovana za dizajn materijala od kojih se proizvodi sve za dom, od posteljine do salveta. Karakteristične su izbledele nežno plave i roze boje, bela je dominantna, a motiv ruže je najviše prisutan.

(photo from Cabbages & Roses)
Kao zagovornik shabby chic stila ona živi i diše tim životom, a njen dom, za sve one koji vole taj stil, je beskrajna inspiracija. Njene knjige su instrukcije i svojevrsni "kurs" kako da unesete taj seoski, romantični stil, uz pomoć malo truda i inspiracije, u svoj dom.

Ja nisam još uvek u potpunosti preobražena, ali primećujem da me taj stil jako privlači. Danas, inspirisana domom Christine Strut (pogledajte ovde) i vođena od jedne stranice na drugu, od jednog bloga na drugi, inspiracija je cvetala, duša se punila lepotom i idejama o mom budućem "domu iz snova". Danas, sam tragala za cvećem, u svim oblicima: stvarima, hrani, muzici i umetnosti. Ispitivala sam boje, nijanse, teksture. Neke od sledećih stvari nemaju velike veze sa uređenjem prostora, ali ja inspiraciju nalazim svuda......

Da, jedu se.....(Rococo Chocolates).
Kristalizovane latice ruža.

Bombone sa aromom engleske ruže.



Čaj od ružinih pupoljaka.(The Golden Afternoon Tea Room)

Čajanka među cvećem?(Country Living.)

Jewel okružena cvećem peva "Stay here forever". Spot je divan, pesma- ne baš, a film (Valentine's Day) prilično dosadan, da ne kažem glup, iako sam luda za romantičnim filmovima.


Još jedan spot pun cveća. Shania Twain u cvetnoj haljini...mmmmm....


I za kraj, talentovana Zee Longenecker, čije fotografije (printovane sa interneta) krase moj frižider.


Miriše, sve miriše......

2 comments:

  1. Prelepe fotografije i moje omiljene, maline... mmmm...

    ReplyDelete
  2. Predivne fotografije i odlican tekst.
    Pokusala sam jednu sobu u mom domu urediti u shabby chic stilu, ne znam koliko mi je uspelo, ali lepo izgleda...
    Volela bih da imam namestaja i za ostatak kuce, jer taj stil ima dušu, za razliku od mnogih drugih :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails