Monday 1 March 2010

Zašto volim mart!


Početak je marta, a mene je već uhvatila neka čudna euforija, porastao mi je nivo energije, lepo raspoloženje. Ne drži me mesto, stalno bih negde išla, zujala, šetala, fotografisala grad na suncu, procvetale grane, cveće i nemirno more. Nema sumnje, volim mart i evo zbog čega:


* Moja mlađa kćer i bratanac su oboje rođeni u martu, istog dana, ali različitih
godina.

* Dani su duži i topliji, što znači da će biti više igara na suncu,šetnji i vožnji biciklom, kafica u nekoj lepoj bašti.

* Zvanično počinje proleće.

* Prestaju da padaju dosadne kiše u našem kraju.

* Konačno odlažem zimske jakne i nosim teksas jaknice ili tanke džemperiće.

* Drveće počinje da cveta.

* Cvetaju lale i narcisi.

* Hrabri šetaju gradom i već jedu sladoled.

* Nosim prolećne, laganije parfeme.



A, vi, prijatelji dragi, da li volite mart?

1 comment:

  1. Volimmmmm Mart, volim prolece..mada danas u Beogradu pada sneg ** ....nadam se suncu i lepim danima...mimozama i ljubičicama...Uživaj mi Dora u martu ..verujem i nadam se da tamo ima više Sunca ....?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails