Friday 26 February 2010

SREĆAN VIKEND SVIMA!


Šta planirate da radite ovog vikenda? S obzirom da moji planovi uvek padaju u vodu, odavno sam rešila da ih nikada unapred ne pravim, just go with the flow. Ipak, postoje stvari koje bih volela da radim, vidim, čujem ovog vikenda:

* Subota je jedini pijačni dan u našem mestu. Volela bih da prošetam pijacom, da upijem mirise, zvukove, ludačku i ubrzanu atmosferu, da preturam po gomili krpica i materijala. Moja omiljena tezga je ona sa maslinama i voćem...

* Da odem na koncert učenika solo pevanja muzičke škole Amaliade, iako mi to vrlo teško pada. Isuviše me podseća na ono šta sam propustila i nisam imala dovoljno snage ni energije da ostvarim....ali,zato često u mojim snovima pevam, a buđenja su obično veoma mučna i bolna...

* Htela bih da pogledam ovaj film.

* Imaću dovoljno vremena da napravim sarmice od vinove loze na grčki način, naravno. Tajna je u mnogo luka,dobrom maslinovom ulju, puno mirođije i mente.

ŽELIM VAM NAJLEPŠI, NAJŠARENIJI, NAJRADOSNIJI I NAJSUNČANIJI VIKEND!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails