Friday 5 February 2010

Početak



Dugo mi se već ideja o vođenju bloga vrzma po glavi, a onda krenu ona malodušna samo(pitanja):"A, ko će uopšte da čita tvoj blog?; o čemu ti možeš pisati?; ma čemu sve to?", i tako bezbroj puta do sada, sama sebe obeshrabrujem u onome što najviše volim da radim-da pišem, da delim svoje misli, da puštam ljude u svoj svet, da pronalazim sebe, da lutam, da hranim dušu, da iskazujem osećanja pomoću reči, da tragam za lepotom, inspiracijom, da utolim tu dugogodišnju žeđ za stvaranjem i deljenjem kreacije sa svetom.

Pre neki dan, dok sam čitala knjigu "A woman speaks" (Žena govori), zbirku predavanja, seminara i intervjua moje omiljene književnice, Anais Nin, palo mi je nešto na pamet, jedna misao, jedna ideja u koju sam potpuno ubeđena. Odmah sam je "stavila" na facebook, a to je:"Produkt kreativnog rada, bilo da je to skuvano jelo, ispečen kolač, napisana pesma ili priča, slika, fotografija, sašivena haljina ili kula od peska, nema nikakvu vrednost ako se ne podeli sa drugima. Svi su ljudi DUŽNI da dele svoje kreacije sa svetom...."

Izbeći kreiranje ovog bloga bi bilo potpuno suprostavljanje onome u šta verujem. Možda niko neće čitati ovaj blog, možda neće ni opstati, ali ono što je najvažnije od svega- meni će pružiti veliku sreću i ispunjenje, a ako u ovom procesu puštanja drugih ljudi u moj svet, u moj dom i srce, sretnem makar jednu srodnu dušu, ispunjenje će biti potpuno i večno.

Jedna žena sada priča....


8 comments:

  1. Draga moja , divno pišeš i slažem se sa nazivom tvog bloga...najlepše je u svojoj kućici..svojoj slobodici,dok vani duva jak vetar,Košava, ušuškana u svom toplom domu uživam u tvom divnom gledanju na svet oko nas..srce si...samo tako nastavi..

    ReplyDelete
  2. Hvala, Slađo, baš mi je drago.....

    ReplyDelete
  3. Osvrt na detinjstvo, odrastanje i fenomenalno izražene emocije koje želiš da podeliš sa svima.Zatim težnja da postaneš još bolja stvara osećaj jedne ostvarene žene koja u svom toplom domu skuplja snagu a da pri tom još dobija blagoslov da pokaže svetu kako se lako, pamet u lepotu pretvara.

    ReplyDelete
  4. Hvala ovom Početku! ...jer uživam u svakom sledećem nastavku... iznova i iznova.
    Skoro sam ti negde napisala, You are my alter ego. Neka onda ovo bude početak večnosti Tvog ispunjenja... Ja sam se uvek pribojavala pisanja ali se nisam libila čitanja. A sada, sa najvećim užitkom posećujem ovaj blog!

    ReplyDelete
  5. A meni je trebalo skoro tri godine da saznam za tebe... No, nikad nije kasno, sad citam i stare i nove postove i uzivam! Dora, hvala ti sto pises... bas ovako!

    ReplyDelete
  6. Lep početak :). Ja volim da delim svoje kreacije, al samo sa ljudima koji to znaju da cene. A mi cenimo tvoje napisane reči :)

    ReplyDelete
  7. Evo, i ja počinjem čitanje od početka. Uz jutarnju kaficu :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails